Klasická 1,5-litrová rýchlovarná kanvica Adler AD1343 sa hodí do každej kuchyne. Z bezpečnostných dôvodov je vybavená automatickým vypínaním, ktoré chráni kanvicu pred varením nasucho a kanvicu vypne ihneď po zovretí vody. Jej funkčnosť zvyšuje stabilná základňa a jasný ukazovateľ hladiny vody. Kanvica je vyrobená z nerezovej ocele a je vybavená výkonným 1850-2200 W výhrevným telesom, čo z nej robí šprintérskeho majstra vo varení vody. Puzdro z nerezovej ocele chráni pred mechanickým poškodením a predlžuje dobu životnosti kanvice. Na druhej strane dĺžka kábla až 75 cm, ktorý môžete schovať do špeciálnej priehradky, uľahčuje nájdenie vhodného miesta na pulte.
Charakteristika a technické údaje:
Objem: max. 1,5 litra, min. 0,8 litra
Vysokokvalitné ploché vykurovacie teleso z nehrdzavejúcej ocele
Automatická ochrana proti varu bez vody
Bezpečnostný riadiaci systém STRIX
Kontrola prevádzky
Indikátor hladiny vody
Automatické vypnutie
Odnímateľné veko z nehrdzavejúcej ocele
Základňa otočná o 360°
Puzdro vyrobené z nehrdzavejúcej ocele
Kompaktná základná doska s úložným priestorom pre kábel
Napájanie: 220-240 V, 50/60 Hz
Dĺžka napájacieho kábla: 75 cm
Výkon: nom. 1850 W, max. 2200 W
Rozmery produktu: 18,5 x 21,0 x 23,5 cm
Hmotnosť: 1,03 kg
Kanvica má maximálny objem 1,5 litra a minimálny 0,8 litra, takže je vhodná pre jednu osobu aj veľkú rodinu, bez obáv z vysokých účtov za elektrinu. Jedno prevarenie vody vám umožní pripraviť viac nápojov. Indikátor hladiny vody so stupnicou pomáha kontrolovať množstvo vody, kontrolka signalizuje prebiehajúci proces ohrevu.
Ploché výhrevné teleso z nehrdzavejúcej ocele je oveľa bezpečnejšie a ľahšie sa čistí. Odnímateľné oceľové veko uľahčí nalievanie vody a vďaka 360° otočnej základni je kanvica ideálna pre pravákov aj ľavákov. Ide o ideálny produkt pre ľudí, ktorí hľadajú pohodlné riešenia do kuchyne, ale zároveň oceňujú tradičný štýl. Výlevka a vrchnák tak trochu pripomínajú klasické čajníky.
Adler Europe Group ponúka kvalitné výrobky, ktoré oceňujú milióny zákazníkov v Európe, za prijateľnú cenu. Značka začala svoju činnosť na poľskom trhu od roku 2002, odkiaľ sa postupne rozšírila do celej Európy. ,,Už 27 rokov sa riadime myšlienkou poskytovať vysoko kvalitné vybavenie čo najväčšiemu počtu zákazníkov. Dôkladným pochopením potrieb domácností sme vytvorili viac ako 800 produktov, ktoré doteraz ocenili v 35 krajinách po celom svete. Zákazníci si vyberajú naše výrobky pre svoje pohodlie, atraktívny vzhľad a dobrý pomer cena / kvalita. Sledujeme meniace sa trendy na trhu, aby sme technicky a vizuálne uspokojili očakávania našich zákazníkov.‘‘