Hotelový sušič vlasov Adler AD2252 je výborným riešením pre rekreačné, ubytovacie zariadenia či kúpaliská. Zariadenie je vybavené automatickým vypínaním po vložení sušiča do základne namontovanej na stene. Odnímateľný filter nasávaného vzduchu zjednodušuje čistenie a predlžuje životnosť zariadenia. Pohodlné používanie zaisťuje špirálový kábel siahajúci až do 1,6 m. V balení nájdete aj súpravu na pripevnenie na stenu.
Maximálny výkon zariadenia je 1600 W, čo znamená, že si užijete suché vlasy už za pár minút! Veľkou výhodou produktu je, že sušič je možné ľahko namontovať na stenu. ADLER AD 2252 je produkt, ktorý ocenia všetci, ktorí radi cestujú a trávia čas aktívne. Objavovanie nových miest je pre väčšinu z nás jednou z obľúbených aktivít. Neradi však berieme s sebou veľa ťažkej batožiny a niekedy v hotelovej izbe nám najviac chýba fén! Sušič AD2252 je perfektným riešením pre voľnočasový priemysel a hotelierstvo!
Charakteristika a technické údaje:
Sušič vlasov pre hotely a kúpaliská
Nástenný
Integrovaný spínač na reguláciu rýchlosti prúdenia a teploty vzduchu
Regulácia teploty 0/1/2
Nastavenie rýchlosti vzduchu 0/1/2
Automatické vypnutie pri vložení sušiča do základne
Odnímateľný filter nasávania vzduchu pre ľahké čistenie
Špirálový kábel siahajúci až do 1,60 m pre ľahké použitie
V balení: 4 skrutky, 3 hmoždinky, 1 kovová doska pre montáž na stenu
Príkon: 1400 - 1600 W
Napájanie: 220-240 V, 50 Hz
Adler Europe Group ponúka kvalitné výrobky, ktoré oceňujú milióny zákazníkov v Európe, za prijateľnú cenu. Značka začala svoju činnosť na poľskom trhu od roku 2002, odkiaľ sa postupne rozšírila do celej Európy. ,,Už 27 rokov sa riadime myšlienkou poskytovať vysoko kvalitné vybavenie čo najväčšiemu počtu zákazníkov. Dôkladným pochopením potrieb domácností sme vytvorili viac ako 800 produktov, ktoré doteraz ocenili v 35 krajinách po celom svete. Zákazníci si vyberajú naše výrobky pre svoje pohodlie, atraktívny vzhľad a dobrý pomer cena / kvalita. Sledujeme meniace sa trendy na trhu, aby sme technicky a vizuálne uspokojili očakávania našich zákazníkov.‘‘