Izolovaná fritéza DOMO DO461FR radu B-smart bude ideálna na časté domáce použitie. Je dôležité, aby upravované pokrmy vyzerali a chutili presne podľa vašich predstáv a vy ste tak mali z jedla pôžitok. K tomu vám dopomôže plynulá regulácia teploty a veko s priezorom, kedy si tak budete môcť prekontrolovať stav upravovaných surovín bez toho, aby ste museli otvárať veko. Veľmi dôležitú pridanú hodnotu tejto fritézy tvorí pachový filter, ktorý zachytáva pach oleja, ktorý uniká z fritézy.
Charakteristika a technické údaje:
Materiál tela prístroja: plast
Materiál nádoby: smalt
Nádoba s objemom 2,5 l oleja
Dvojité vonkajšie steny zabraňujú nebezpečenstvu popálenia dotykom
Regulácia teploty 60 °C až 190 °C
Odnímateľné veko s filtrom a priezorom
Pachový filter
Multi-držadlo so sklápaním
Nádoba na olej s nepriľnavou povrchovou úpravou
Možnosť zavesenia fritovacieho koša nad nádobou na odkvapkanie
2 kontrolky pre zapnutie a teplotu
Ochrana proti prehriatiu
Rozmery fritovacieho koša (š x h x v): 17,5 x 16,2 x 7 cm
Dĺžka prívodného kábla: 100 cm
Príkon: 1800 W
Rozmery prístroja (š x h x v): 28 x 36 x 23,5 cm
Hmotnosť prístroja: 2,2 kg
Fritéza disponuje dvojitými vonkajšími stenami, aby bola príprava jedla čo možno najbezpečnejšia a predišlo sa tak popáleniu dotykom. S tým súvisí aj ochrana proti prehriatiu, ktorá celkovo zvyšuje bezpečnosť pri používaní fritézy. Nemalo by sa tiež zabúdať na upratovanie, ktoré môže byť v mnohých ohľadoch nepríjemné. Nie je to však prípad tejto fritézy, ktorá sa vďaka nepriľnavej povrchovej úprave nádoby dá ľahko vyčistiť od všetkých nečistôt.
Firma DOMO-elektro s.r.o. bola založená v roku 2009 ako dcérska spoločnosť belgickej firmy Linea 2000 a stala výhradným dodávateľom produktov vlastnej značky na český trh s elektrospotrebičmi. V roku 2021 oslávila značka DOMO 35 rokov svojej existencie na európskom trhu.
Značka DOMO je symbolom neustálej inovácie a vývoja nových produktov pre moderné domácnosti. Neustále kontrolujú a vylepšujú sortiment produktov tak, aby uspokojoval potreby aj tých najnáročnejších spotrebiteľov vo všetkých európskych krajinách, vrátane Slovenska.