Chladnička Adler AD8096 je kompaktná a funkčná podpultová chladnička s objemom 45 litrov, navrhnutá tak, aby šetrila miesto a zároveň poskytovala vysoký chladiaci výkon. Je to perfektné riešenie pre hotely, kancelárie, penzióny, rekreačné domy alebo malé stravovacie zariadenia.
Hlavné výhody:
- Čistý objem: 45 litrov - ideálne na uskladnenie nápojov a základných potravín.
- 6-stupňové nastavenie intenzity chladenia - jednoducho prispôsobte teplotu svojim potrebám.
- Manuálny systém odmrazovania - jednoduchá údržba a obsluha.
- Možnosť zmeny smeru otvárania dverí - prispôsobte si smer otvárania dverí svojmu priestoru.
- Odolné kovové dvere so zapustenou rukoväťou - moderný a odolný dizajn.
- 2 police vo dvierkach, vrátane miesta na veľkú fľašu.
- 1 sklenená polica vo vnútri - ľahko sa čistí.
- Nastaviteľná vyrovnávacia nožička - zaisťuje stabilitu na nerovnom povrchu.
- Maximálna hĺbka s otvorenými dvierkami: 86 cm.
- Nízka hladina hluku: 40 dB – ideálne pre prostredia citlivé na hluk.
- Dlhý napájací kábel - 170 cm - väčšia flexibilita pri umiestnení zariadenia.
Charakteristika a technické údaje:
Čistý objem: 45 litrov
6-stupňová regulácia intenzity chladenia
Manuálny systém odmrazovania
Možnosť zmeny strany otvárania
Kovové dvierka
2 police vo dvierkach s miestom na veľkú fľašu
1 sklenená polica v chladničke
Nastaviteľná vyrovnávacia nožička
Maximálna hĺbka s otvorenými dverami: 86,0 cm
Rozmery: H: 45,0 cm X V: 49,5 cm X Š: 45,0 cm
Ročná spotreba energie: 80 kW h/rok
Chladivo: R600a / 12 gramov
Spotreba energie: 0,316 kW h/24h
Energetická trieda: E
Zapustené rukoväte dvierok
Hladina hluku: 40 dB
Napájanie: 220-240 V, 50/60 Hz
Typ zástrčky: E/F
Klimatická trieda: N, ST
Dĺžka napájacieho kábla: 170 cm
EPREL: 2235436
Adler Europe Group ponúka kvalitné výrobky, ktoré oceňujú milióny zákazníkov v Európe, za prijateľnú cenu. Značka začala svoju činnosť na poľskom trhu od roku 2002, odkiaľ sa postupne rozšírila do celej Európy. ,,Už 27 rokov sa riadime myšlienkou poskytovať vysoko kvalitné vybavenie čo najväčšiemu počtu zákazníkov. Dôkladným pochopením potrieb domácností sme vytvorili viac ako 800 produktov, ktoré doteraz ocenili v 35 krajinách po celom svete. Zákazníci si vyberajú naše výrobky pre svoje pohodlie, atraktívny vzhľad a dobrý pomer cena / kvalita. Sledujeme meniace sa trendy na trhu, aby sme technicky a vizuálne uspokojili očakávania našich zákazníkov.‘‘