Masážna pištoľ – pomôcka, ktorá mení situáciu


Revolučný spôsob, ako zrýchlene a efektívne regenerovať svalovú únavu, stuhnuté svaly. Až 3200 impulzov za minútu vám dokáže rozmasírovať problémové oblasti, či dokonca aktivovať spúšťacie body v svaloch. Zvýšený prietok krvi v masírovanej oblasti aktivuje tiež prísun kyslíka a živín, čím urýchľuje ďalším spôsobom regeneráciu po športovom výkone, či všeobecnom stuhnutí. To všetko z pohodlia domova. Či vrcholový športovec, či rekreačný, či fyzioterapeut alebo masér – nasadenie masážnej pištole je všestranné a revolučné.

 

Trpíte svalovým napätím, bolesťou alebo únavou?

S týmito problémami teraz môžete bojovať sami v pohodlí domova aktiváciou a regeneráciou svalov cielenou masážou s masážnou pištoľou BEURER MG180. Prístroj môžete využívať po fyzickej aktivite, pri bolestiach, zraneniach aj počas rekonvalescencie. Pištoľ funguje na báze teórie brány bolesti – správny druh jemnej stimulácie tkanív dokáže oklamať nervový systém a zmierniť bolesť.

S pištoľou sa manipuluje jednoducho vďaka ergonomickému tvaru rukoväte, batériovej prevádzke (1 nabitie = 3h používania) a možnosti používania aj bez pomoci inej osoby.  

Šesť rôznych masážnych nadstavcov a štyri úrovne intenzity (3 200 impulzov za minútu) poskytujú silnú a upokojujúcu svalovú masáž stehien, lýtok, zadku, ramien, rúk

a chrbta (okrem chrbtice).

    veľký guľatý nadstavec – na väčšie oblasti/svalové skupiny

   malý guľatý nadstavec – na menšie oblasti/svalové skupiny

   špirálovitá hlavica – na hlboké tkanivá a cielené miesto masáže

   nadstavec v tvare U – na dolnú časť chrbta a Achillova šľachu

   zaoblená hlavica – na citlivé tkanivá ako napr. krk

  plochý nadstavec – na veľké oblasti po celom tele


Správne používanie masážnej pištole:

  1. Masážnu pištoľ zapnite predtým, ako ju priložíte k telu.
  2. Zapnutú pištoľ jemne priložte k miestu, ktoré chcete masírovať. Pokiaľ sa vám zdá režim intenzity príliš jemný alebo intenzívny vyberte si iný režim.
  3. Netlačte na pištoľ, mala by „plávať“ na pokožke.
  4. Pištoľou pohybujte pomaly pozdĺž svalu. (1 sekunda = cca 3 cm úsek)
  5. Jedno miesto by ste mali masírovať minimálne 30 sekúnd.
  6. Pokiaľ chcete masážou „rozbiť“ svalový uzlík alebo stuhnuté miesto, podržte pištoľ na tomto mieste trochu dlhšie (cca 5 sekúnd) a potom pokračujte v pohybe.
  7. Počas masáže nezabudnite pokojne a zhlboka dýchať.


Súvisiace produkty